LET'S WHITEN YOUR TEETH IN

30 MINUTES!

Your 1st Choice Teeth Whitening Kit In Malaysia !

LET'S WHITEN YOUR TEETH IN

30 MINUTES!

Your 1st Choice Teeth Whitening Kit In Malaysia !

SHOP NOW

IT'S 100% SAFE & EASY TO USE!

Do it anywhere. Take, swipe, wait and rinse. Your teeth start to whiten and shine as fast as 30 minutes!

NOT180100389K

UP TO 8 SHADES WHITER TEETH!

We are supplying high quality ingredients thus affects significantly as fast as 7 days. Look at the change of teeth color in picture before and after treatment with our teeth whitening kit.

UP TO 8 SHADES WHITER TEETH!

We are supplying high quality ingredients thus affects significantly as fast as 7 days. Look at the change of teeth color in picture before and after treatment with our teeth whitening kit.

Average Score: 5 (8 ratings)
5
8
4
0
3
0
2
0
1
0
Filter
1 - 5
35 reviews «1 of 5»
5/5
Rasa selesa dan mula ada keyakinan
testimoni-arilglownew8

Saya pakai arilglow ni ,, ia sagt berkesan…. Dulu kurg yakin ..bila cuba untuk beli .dh pkai rasa selesa n mula ad keykinan

5/5
Gigi putih bersinar berkilau bila senyum
testimoni-arilglownew4

Dulu nya gigi kuning sebab terlalu banyak makan mknan yg tak sihat.. pelbagai macam cara sudah guna utk memutihkan gigi.. Setelah mencuba arilglow ni.. alhamdulillah gigi jadi putih bersinar berkilau bila senyum mahupun tertawa.. Alangkah bahagia nya selfie pun dah tak malu lagi bila nmpk gigi..gigi putih dan bersih..nafas mnjadi segar,, yg pnting yakin untuk berhadapan org ramai.. Terima kasih Allah.. Terima kasih arilglow

5/5
Alhamdulillah guna seminggu gigi putih
testimoni-arilglownew6

Seriously.. mula2 mmg takut nak beli sbb takut ditipu.. dalam hati ni ada tertanya-tanya, adakah betol dapat memutihkan gigi .. Ya!!!! Betol.. bila saya mula menggunakannya, masya Allah ada perubahan dgn gigi saya.. mula tu, gigi saya kuning, berkarat , tapi saya nekad.. bila saya menggunakan pemutih gigi ni, saya nak gigi saya putih.. alhamdulillah guna seminggu ada perubahan.. memang lainlah .. nasihat saya utk bakal yg menggunakan pemutih gigi ni, anda harus istiqamah menggunakannya, sebab kalau anda tak ikot peraturan dan cara-cara yg dicadangkan maka keberkesanan nya amat kurang. Jadi saya syorkan gunalah pemutih gigi ini kerana akan terima keajaibannya… saya dah guna!!!!! Anda bila lagi??? Terima kasih arilglow

5/5
Putih lebih menyerlah dari sebelum ni
testimoni-arilglownew5

Pagi ni kali ke 3 pakai. mmang ada perubahan. putih lebih menyerlah dari sebelum ni. sy ni perokok. agak2 boleh putih lgi ke. haha

5/5
2 kali sehari pakai tapi malam dah putih
testimoni-arilglownew3

Sya berpuas aty juga laa sbb dah putih kan. 2 kali sehari pakai..malam tgok dah putih..aritu tak jadi sebab sya minum teh banyak..sya last2 ni haa baru nmpk xley minum teh masa proses..ni dah kurg minum teh bru jadi

5/5
Guna banyak kali baru berkesan
testimoni-arilglownew7

Ni feedback dr sy.. wlaupun kena guna byk kali tp alhamdulillah brkesan..gmbr “before” tu sbnrnya lebih kuning drpd yg ni. tp ksannya skrg putih dh sikit

5/5
Betul berkesan
testimoni-arilglownew2

Alhamdulillah. betol berkesan. tq yew arilglow. baru 3 hari pakai

5/5
5 hari pakai ada perubahan
testimoni-arilglownew1

Dah lima hari pakai dah ada prbhn..no edit n no filter.. ori ni. kuning saya ada sikit je

35 reviews «1 of 5»

BERAPA LAMA BOLEH NAMPAK KESAN?

Anda boleh lihat kesan sepantas 30 minit.

BOLEH TAHAN BERAPA LAMA UNTUK 1 KOTAK?

1 kotak AriGlow boleh digunakan sebanyak 42-60 penggunaan. 1 hari 2 kali sapuan. Jadi kira-kira tahan sebulan lebih. Memang dijangka akan dapat kesan yang optimum untuk seseorang.

BERAPA LAMA KESAN PUTIH INI BERTAHAN?

Hasil yang anda dapat bertahan antara 1 hingga 3 bulan tanpa perlu tambahan rawatan bergantung sepenuhnya kepada tabiat makanan dan minuman anda. Kami bagaimanapun menyarankan anda konsisten untuk gunakannya sehingga tempoh penghabisan untuk dapat kesan yang memuaskan.

APAKAH BAHAN AKTIF YANG DIGUNAKAN?

Bahan aktif yang digunakan ialah Carbamide Peroxide (CP), ketulan stabil daripada Hydrogen Peroxide (HP), dan pencabarmide, adalah ejen pengoksidaan. Ia adalah pepejal kristal putih yang mengeluarkan oksigen dalam hubungan dengan air. Ia digunakan untuk pelunturan gigi. 10% HP secara meluasnya dikategorikan sebagai selamat.

HP biasanya digunakan oleh doktor gigi di pejabat dan digunakan di bawah pemerhatian dan seliaan mereka. Ia sangat kuat dan jika tidak digunakan dengan betul, ia boleh membakar gusi.

CP yang digunakan oleh ArilGlow adalah ketulan stabil daripada HP. Ia dihasilkan untuk diurai dalam tempoh yang perlahan bila menggunakannya, seterusnya mengelakkan gusi daripada terbakar dan mendapatkan kesan pemutihan yang optimum.

Bila CP diaktifkan, ia akan terurai dalam masa 2 jam. Selepas 2 jam, ia telah rosak dan pemutihan tidak aktif lagi. Jadi, penggunaan CP sangat sesuai digunakan di rumah disamping hasilnya yang terbaik dan mengurangkan risiko ketidakselesaan gigi.

ADAKAH SELAMAT DIGUNAKAN?

Ia bukan toksik dan bahan yang berbahaya. Ia mengikuti prosedur keselamatan kosmetik yang ada di pasaran semasa. Ia walaubagaimanapun tidak digalakkan penggunaan oleh wanita mengandung dan menyusukan badan.

Jika gel ini terkena mata atau kulit, basuh serta merta dengan air suam. Elakkan dari tertelan terlalu banyak kuantiti. Teruskan rutin lawatan pergigian.

Jika tertelan semasa rawatan, ia tidak berbahaya dalam kuantiti tersebut kecuali berniat dengan kuantiti yang banyak.

ADAKAH SESUAI UNTUK GIGI SENSITIF?

Sesetengah orang mengalami sensitiviti daripada pemutihan gigi. Sebagaimana Carbamide Peroxide (CP) menembusi enamel untuk buang kotoran yang melekat pada gigi, ia juga mengeluarkan air daripada enamel gigi (dehydration). Akan tetapi ia menyebabkan gigi sensitif hanya sementara sahaja.

KENAPA GIGI SENSITIF SELEPAS MENGGUNAKANNYA?

Ia boleh menyebabkan sensitif pada gigi. Tetapi pada tahap yang terendah.

Sekiranya mengalaminya, jangan letak banyak gel pada gigi. Elakkan terkena gusi. Hanya sapu rata sahaja pada gigi. Sekiranya gel tersebut terkena gusi semasa rawatan, ia boleh menyebabkan sensitiviti.

Sekiranya terkena pada gusi, lap dengan tisu dan keluarkan. Tingkatkan jarak masa setiap kali rawatan. Contoh harini rasa sensitif, 2 hari selepas itu boleh mulakan semula rawatan. Jika alami lagi, tingkatkan lagi tempoh tersebut.

ADAKAH KESAN PUTIH AKAN KEKAL?

Kesan putih tidak akan kekal selagi penjagaan gigi tidak diutamakan. Gigi secara semulajadi akan kotor dan kuning dari masa ke masa. Ia bergantung pada makanan/minuman harian kita dan gaya hidup.

Elakkan minuman soda, rokok dan makanan berwarna yang menyebabkan gigi kuning. Ia bukanlah cat kekal untuk menampal kuning pada gigi anda. Ia sangat membantu membuang kotoran yang melekat pada gigi anda.

ADAKAH PEMAKAI BRACES BOLEH MENGGUNAKANNYA?

Walaupun ia tidak beri kesan pada braces anda, ia sangat terbaik untuk menunggu masa sehingga braces anda ditanggalkan. Ia sangat penting untuk elakkan warna yang tidak sekata pada permukaan gigi. Warna gigi dibawah braces tidak akan putih seperti gigi yang lain.

ADAKAH MENYEBABKAN ENAMEL GIGI ROSAK?

Tiada bukti yang mengatakan enamel gigi rosak daripada penggunan pemutih gigi apabila rawatan dilakukan. Ia tidak akan menyebabkan gigi menjadi nipis dan menukar permukaan gigi.

Andai sekiranya anda gunakan sehari 2 kali untuk tempoh 10 tahun, ia berupaya untuk bawak kesan yang negatif, dan saya pasti itu bukan niat anda.

Anda perlu berasa selesa menggunakan produk ini sehingga anda mencapai keputusan yang anda inginkan tanpa ragu-ragu.

ADAKAH BERI KESAN PADA GIGI PALSU?

Ia hanya berkesan kepada gigi semulajadi sahaja.

We know you’ll love our Arilglow products, which is why we offer a risk-free 30 day Money Back Guarantee on all of our products. If you haven’t achieved the results you were looking for simply contact our customer care team and receive your money back. (see terms & conditions for more info)

MERDEKA SALE! 10% OFF USE CODE: MERDEKA10
0
Your Cart