Filter
1 - 5
79 reviews «1 of 10»
Summary for Teeth Whitening Kit
Average Score: 5 (8 ratings)
5
8
4
0
3
0
2
0
1
0
5/5
Rasa selesa dan mula ada keyakinan
testimoni-arilglownew8

Saya pakai arilglow ni ,, ia sagt berkesan…. Dulu kurg yakin ..bila cuba untuk beli .dh pkai rasa selesa n mula ad keykinan

5/5
Gigi putih bersinar berkilau bila senyum
testimoni-arilglownew4

Dulu nya gigi kuning sebab terlalu banyak makan mknan yg tak sihat.. pelbagai macam cara sudah guna utk memutihkan gigi.. Setelah mencuba arilglow ni.. alhamdulillah gigi jadi putih bersinar berkilau bila senyum mahupun tertawa.. Alangkah bahagia nya selfie pun dah tak malu lagi bila nmpk gigi..gigi putih dan bersih..nafas mnjadi segar,, yg pnting yakin untuk berhadapan org ramai.. Terima kasih Allah.. Terima kasih arilglow

5/5
Alhamdulillah guna seminggu gigi putih
testimoni-arilglownew6

Seriously.. mula2 mmg takut nak beli sbb takut ditipu.. dalam hati ni ada tertanya-tanya, adakah betol dapat memutihkan gigi .. Ya!!!! Betol.. bila saya mula menggunakannya, masya Allah ada perubahan dgn gigi saya.. mula tu, gigi saya kuning, berkarat , tapi saya nekad.. bila saya menggunakan pemutih gigi ni, saya nak gigi saya putih.. alhamdulillah guna seminggu ada perubahan.. memang lainlah .. nasihat saya utk bakal yg menggunakan pemutih gigi ni, anda harus istiqamah menggunakannya, sebab kalau anda tak ikot peraturan dan cara-cara yg dicadangkan maka keberkesanan nya amat kurang. Jadi saya syorkan gunalah pemutih gigi ini kerana akan terima keajaibannya… saya dah guna!!!!! Anda bila lagi??? Terima kasih arilglow

5/5
Putih lebih menyerlah dari sebelum ni
testimoni-arilglownew5

Pagi ni kali ke 3 pakai. mmang ada perubahan. putih lebih menyerlah dari sebelum ni. sy ni perokok. agak2 boleh putih lgi ke. haha

5/5
2 kali sehari pakai tapi malam dah putih
testimoni-arilglownew3

Sya berpuas aty juga laa sbb dah putih kan. 2 kali sehari pakai..malam tgok dah putih..aritu tak jadi sebab sya minum teh banyak..sya last2 ni haa baru nmpk xley minum teh masa proses..ni dah kurg minum teh bru jadi

5/5
Guna banyak kali baru berkesan
testimoni-arilglownew7

Ni feedback dr sy.. wlaupun kena guna byk kali tp alhamdulillah brkesan..gmbr “before” tu sbnrnya lebih kuning drpd yg ni. tp ksannya skrg putih dh sikit

5/5
Betul berkesan
testimoni-arilglownew2

Alhamdulillah. betol berkesan. tq yew arilglow. baru 3 hari pakai

5/5
5 hari pakai ada perubahan
testimoni-arilglownew1

Dah lima hari pakai dah ada prbhn..no edit n no filter.. ori ni. kuning saya ada sikit je

79 reviews «1 of 10»
FLASH SALE! 15% OFF USE CODE: FLASH15
0
Your Cart